Tistrupspejderne’s Gruppeweekend
Hvornår: 20/03 – 22/03/2020
Start tidspunkt? Vi mødes oppe i grenelejren kl. 18.00 medbringende madpakke til aftensmad d. 20/03
Slut tidspunkt? Børnene afhentes kl. 11.00 i Grenelejeren d. 22/03
Vi vil gerne opfordre jer til at snakke sammen og fylde bilerne op både op og hjem.
Kage og boller: Er der noget vi spejdere elsker når vi er på tur så er det hjemmebagt kage eller boller. Derfor håber vi at jer forældre har lyst til at bage til os og meddel det gerne på plauborg83@gmail.com eller sammen med tilmeldingen.
Hvad skal der medbringes? Hver spejder må medbringe slik for 20 kr. Derudover medbringes alm. Lejrudrustning til en weekend se evt. pakkeliste nedenfor.
Dette er en bruttoliste over, hvad der er en god idé at pakke i en rygsæk/ sportstaske til en spejderlejr i hytte. Hvor meget tøj og hvilket grej du skal have med, varierer selvfølgelig i forhold til årstiden og turens varighed.
TØJ
- Uniform
- Tørklæde
- Gode støvler/ sko
- Inde sko til hyttebrug
- Strømper
- Varme sokker
- Undertøj
- T-shirts
- Varme trøjer
- Fleecetrøje
- Lange bukser
- Regntøj
- Vanter, hue og halstørklæde
GREJ
- Sovepose
- Lagenpose
- Spejderkniv
- Håndklæde
- Toiletgrej (så lidt som muligt)
- Viskestykker
- Sangbog
- Skrivegrej og papir
- Kompas
- Pandelygte/lommelygte
- Vandflaske
- Sygesikringsbevis
- Lagen til madras
- Liggeunderlag
HUSK VARMT TØJ OG STØVLER vi skal være ude meget af tiden.
NB. 2 ÅRS JUNIOR OG TROPPEN MEDBRINGER GREJ TIL AT SOVE UDE.
Hjælp: Da flere af medlemmerne i bestyrelsen også er ledere, har vi brug for en hånd med forplejning da deres job er at lave fede aktiviteter for spejderne.
Der vil være flere muligheder for at hjælpe og er der ikke noget af nedenstående er passer så finder vi ud af det alligevel.
Forslag:
Eks. hele weekenden fra fredag til søndag
Fredag aften
Hele lørdag (morgenmad og til efter aftensmad)
Morgenmad og frokost lørdag
Eftermiddag og aften lørdag
Morgenmad og rengøring søndag.
Så frem i har lyst til at hjælpe så skriv på plauborg83@gmail.com
Hilsen lederne og bestyrelsen.